English

سجاد انوشیروانی خبر داد:

آزادی ۶ ورزشکار زندانی توسط خیرین ورزش‌یار اردبیلی

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در سال گذشته ۶ زندانی غیرعمد ورزشکار با همت خیرین ورزش‌یار این استان از زندان آزاد شدند.

آزادی 6 ورزشکار زندانی توسط خیرین ورزش‌یار اردبیلی

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سجاد انوشیروانی ، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه هماهنگی کمک مومنانه و آزادی زندانیان غیرعمد ورزشی گفت: خیرین و اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل در ماه مبارک رمضان امسال نیز با احصای زندانیان ورزشکار غیرعمد، در حد توان اقدام به برگزاری جشن گلریزان خواهند کرد.

وی با اشاره به توزیع بیش از 4 هزار بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه و همت جوانانه در سال گذشته گفت: این اداره‌کل همانند سال‌های گذشته به همت خیرین ورزش‌یار و جوانان این فرهنگ را که از حضرت علی (ع) به یادگار مانده است، در ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر با توزیع بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان ادامه خواهد داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با تاکید بر اینکه باید خیرین علاقه‌مند به ورزش در استان اردبیل شناسایی شده و نسبت به تشکیل انجمن خیرین ورزش‌یار در راستای حمایت از برنامه‌های حمایتی اقدام شود، گفت: با تشکیل انجمن خیرین ورزش‌یار، حمایت از نیازمندان حوزه ورزش و جوانان هدفمندتر خواهد شد.

در حال حاضر ۱۰۳ نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد در استان اردبیل واجد دریافت کمک از ستاد دیه هستند و برای آزادسازی آنها مبلغ ۲۰۹ میلیارد ریال نیاز است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه