English

سجاد انوشیروانی خبر داد:

افتتاح پیست اسکی فندقلوی نمین تا ۲ ماه آینده

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از افتتاح پیست اسکی روی چمن فندقلوی شهرستان نمین تا 2 ماه آینده خبر داد.

افتتاح پیست اسکی فندقلوی نمین تا 2 ماه آینده

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سجاد انوشیروانی ، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص افتتاح پیست روی چمن فندوقلو گفت: پیست اسکی روی چمن فندقلوی نمین با نصب تجهیزات تله‌سیژ تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در خصوص پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در اردبیل اظهار کرد: از مجموع ۳۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در سطح استان 7 پروژه با اولویت تأمین منابع ملی و استانی در مرحله تکمیل قرار گرفته که دو پروژه نیز تاکنون به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از افتتاح دو استادیوم ورزشی با چمن مصنوعی در گرمی و مشگین‌شهر خبر داد و تصریح کرد: هر دوی این مجموعه‌های ورزشی در مساحت هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع و به شکل چمن مصنوعی افتتاح شده تا ورزشکاران شهرستان‌های گرمی و مشگین‌شهر از این فضاها استفاده کنند.

انوشیروانی گفت: در فاز دوم این مجموعه‌های ورزشی به سیستم روشنایی مناسب و همچنین سکوهای تماشاگر استاندارد مجهز خواهند شد.

وی به احداث خانه وزنه‌برداری اردبیل و پارس‌آباد اشاره کرد و گفت: خانه وزنه‌برداری اردبیل با ۹۵ درصد پیشرفت تا دو ماه آینده افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل به احداث خانه وزنه‌برداری در پارس‌آباد اشاره کرد و افزود: با تلاشی که پیمانکار انجام می‌دهد، تا دهه فجر این مجموعه ورزشی نیز آماده بهره‌برداری خواهد شد.

انوشیروانی در مورد پیست اسکی روی چمن فندقلو و رفع نواقصات و رنگامیزی تجهیزات تله‌سیژ بیان کرد: با توجه به حساسیت تجهیزات این پیست اسکی قرار شد تا دو ماه آینده به شکل کامل این مجموعه تجهیز و آماده راه‌اندازی شود.

وی در مورد احداث سالن چند منظوره ورزشی در محلات اردبیل و همچنین چمن مصنوعی استادیوم تختی نیز اضافه کرد: این پروژه‌ها در کنار سالن روستایی گرمی و مشگین‌شهر و همچنین خوابگاه ورزشی در نیر و خلخال با تأمین اعتبار مورد نیاز ملی به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: در تلاش هستیم تا در همه شهرستان‌های استان در مدت دو سال ۳۰ زمین مینی فوتبال را راه‌اندازی کنیم تا اهالی مناطق مختلف استان از این فضاها در جهت گذراندن اوقات فراغت استفاده کنند.

انوشیروانی سرانه ورزشی استان را به ازای هر نفر نیم متر مربع اعلام کرد و گفت:‌ این سرانه ورزشی در شهر اردبیل کمتر از ۱۰ سانتیمتر است و سعی و تلاشمان بر این است تا این نقص و کمبود به نوعی برطرف شود.

وی به احداث استادیوم ورزشی سه هزار نفری در گرمی و پنج هزار نفری در پارس‌آباد اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه بودجه اداره کل ورزش و جوانان کفاف تکمیل این پروژه‌ها را با هزینه‌های میلیاردی نمی‌کند، ما برای تکمیل سالن سرپوشیده اسکیت و چندین سالن طبقاتی در شهرهای مختلف استان تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت بخش خصوصی نیز به نوعی استفاده کنیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه