English

بهنام وکیلی:

محوطه گردشگری روستایی در شهرستان نیر احداث می شود

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان نیر از احداث محوطه گردشگری روستایی با 50 میلیارد ریال سرمایه گذاری در این شهرستان خبر داد.

محوطه گردشگری روستایی در شهرستان نیر احداث می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهنام وکیلی ، رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان نیر گفت: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی محوطه گردشگری روستایی با 50 میلیارد ریال سرمایه‌ گذاری در روستای کورعباسلو در شهرستان نیر در حال احداث است.

وی افزود: در حال حاضر محوطه گردشگری در روستای کورعباسلو این شهرستان در مساحت یک هزار و ۲۶۶ مترمربع در حال احداث است.

رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی شهرستان نیر بیان کرد: محوطه گردشگری روستای کورعباسلو با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی اجرا می‌شود که در حال حاضر بیش از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وکیلی گفت: روستای کورعباسلو از مهم‌ترین روستاهای گردشگری در شهرستان به شمار می‌رود که دارای مناظر طبیعی زیبا و آثار تاریخی ارزشمندی بوده و می‌تواند یکی از ظرفیت‌های شهرستان برای جذب گردشگر محسوب شود و اجرای طرح‌های زیرساختی می‌تواند نقش تاثیرگذاری در این زمینه داشته باشد که از دیگر طرح‌ها در این حوزه احداث نخستین هتل سه‌ستاره روستایی استان در این روستا است.

وی با اشاره به پیشرفت بیش از ۵۰ درصدی این طرح بیان کرد: هتل سه ستاره روستای کورعباسلوی با سرمایه‌گذاری 200 میلیارد ریالی بخش خصوصی در یک هزار و ۶۱۸ متر مربع زیربنا در حال احداث بوده که بهره‌برداری از آن زمینه برای رونق گردشگری شهرستان را فراهم خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه