English

نادر فلاحی:

۴ پروژه گردشگری در شهرستان نیر اجرا می شود

مدیرکل‌ میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان اردبیل از اجرای چهار پروژه گردشگری با سه هزار و 300 میلیارد ریال سرمایه ‌گذاری در شهرستان نیر خبر داد.

4 پروژه گردشگری در شهرستان نیر اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی ، مدیرکل‌ میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان اردبیل گفت: در حال حاضر چهار پروژه در بخش گردشگری شهرستان نیر در حال اجرا بوده که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شاهد تکمیل آن خواهیم بود.

وی حجم سرمایه‌گذاری انجام شده در این طرح‌ها را بیش از سه هزار و 300 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از جمله این پروژه‌ها هتل سه‌ستاره در روستای کورعباسلو بوده که 200 میلیارد ریال در این طرح سرمایه‌گذاری شده و 35 میلیارد ریال نیز تسهیلات برای اجرای آن در یک هزار و 618 مترمربع مساحت ارائه شده که در حال حاضر50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل دیگر طرح اجرایی با بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی را مهمان‌پذیر تبدیلی در روبروی موزه نیر دانست و گفت: برای این طرح نیز 50 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و در بیش از یک هزار و 215 مترمربع مساحت شاهد تکمیل و بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

فلاحی ادامه داد: اجرای محوطه گردشگری در روستای کورعباسلو در مساحت یک هزار و 266 مترمربع نیز دیگر پروژه‌ای است که با سرمایه‌گذاری 50 میلیارد ریالی بخش خصوصی در حال اجرا بوده و در حال حاضر 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بیان کرد: ایجاد مجتمع گردشگری در منطقه نمونه گردشگری قینرجه نیز با سرمایه‌گذاری سه هزار میلیارد ریالی در حال اجرا بوده که این طرح در هفت هزار و 550 مترمربع اجرا خواهد شد که در حال حاضر با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه