English

در دوره نهم فعالیت هیات نمایندگان محقق شد؛

کسب رتبه سیزدهم عملکرد شورای گفت‌وگو توسط اتاق بندرعباس

رتبه اتاق بندرعباس در عملکردی شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی در دوره نهم بهبود قابل‌توجهی پیدا کرده و در بین اتاق‌های کشور از 22 به 13 کاهش یافته است.

کسب رتبه سیزدهم عملکرد شورای گفت‌وگو توسط اتاق بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد رضا صفا رئیس اتاق بازرگانی بندر عباس گفت: با آغاز دور نهم فعالیت هیات نمایندگان و با تلاش‌های و پیگیری‌های اتاق بندرعباس، رتبه عملکردی این اتاق در شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی در بین اتاق‌های کشور از 22 به 13 تغییر یافت.

محمدرضا صفا افزود: برگزاری جلسات منظم ماهیانه، اخذ مصوبات کشوری و استانی و پیگیری منظم مصوبات ازجمله آیتم‌های تأثیرگذار در این رتبه عنوان شده است.

او حمایت مسئولان استانی به‌ویژه استاندار استان هرمزگان و پیگیری‌های مسئولان اتاق را از جمله مسائلی دانست که زمینه‌ساز حرکت این نهاد به‌سوی رشد شاخص‌ها شده است.

صفا تصریح کرد: ارتقای رتبه اتاق بازرگانی از رتبه 22 به 13 تنها در مدت یک سال نشان‌دهنده حرکت هدفمند اتاق به سمت دستیابی به اهداف و جایگاه واقعی خود است و این در حالی است که کرسی ثابت اتاق در جلسات مهم اقتصادی استان ‌همچنان سبب‌ساز تصمیمات و مصوبات کلیدی برای بهبود وضعیت اقتصادی استان می‌شود و بدون شک این مهم جز با تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان اتاق محقق نمی‌شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه