English

مرتضی رضایی؛

تولیدکننده های دام و طیور در تعادل بخشی بازار همکاری نمی کنند

معاون وزیر کشاورزی گفت: تولیدکننده های دام و طیور برای ایجاد تعادل در بازار همکاری نمی کنند هرچند اجرای آن به نفع آن ها هم هست.

تولیدکننده های دام و طیور در تعادل بخشی بازار همکاری نمی کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه ایران در تولید برخی محصولات دام و طیور جایگاه ویژه ای دارد، گفت: در حال حاضر چه کسی باید انگیزه در تولیدکننده های طیور و دام برای خرید خوراک آماده ایجاد کند تا ظرفیت های تولیدی های خوراک دام ظرفیت خالی خود را پرکنند. واقعیت این است تا زمانی که به صورت متحد کار نکنیم مشکلات همچنان باقی است.

مرتضی رضایی با بیان اینکه بخش خصوصی پیشرو تر از دولت می تواند در بخش تخصصی خود صنعت را جلو ببرد، افزود: در حال حاضر تنها مشکل همان نبود اتحاد بین بخش های مختلف است. برای نمونه اسیدامینه وارد شده و مصرف کننده آن دام است و واحدهای دام دار در توزیع آن همکاری نمی کنند. 

رضایی با تاکید بر اینکه زمانی که یک محصول مانند تخم مرغ وقتی اضافه بر بازار عرضه می شود مرغدار در خارج کردن درصدی از محصول از بازار همکاری نمی کند، تصریح کرد: زمانی که بخشی از مازاد محصول تخم مرغ به پودر تبدیل شود وقتی در فصل زمستان قیمت تخم مرغ گران شود همان پودر تخم مرغ نیز گران می شود، به همین دلیل ایجاد تعادل در بازار به نفع تولیدکننده ها است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه