English

تورج دهقانی زنگنه؛

صنعت هواپیمایی کشور در دوران تحریم رشد کرد

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در حال حاضر به همت جوانان ایرانی نه تنها صنعت هواپیمایی زمینگیر نشد در مرحله شکوفایی قرار دارد، در دوران تحریم هواپیماهای زیادی وارد کشور شدند و شرکت های هواپیمایی جدید راه اندازی شد و این به معنی این است که صنعت پویاست.

صنعت هواپیمایی کشور در دوران تحریم رشد کرد

گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی معارفه تورج دهقان زنگنه برای ریاست سازمان هواپیمایی کشوری و علیرضا برخور برای مدیرعاملی شرکت هواپیمایی ایران ایر انجام شد.

تورج دهقان زنگنه مدیرعامل جدید سازمان هواپیمایی کشوری در این مراسم با اشاره به اینکه صنعت هواپیمایی کشوری به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار بحران خطیری شد و چشم انداز روشنی برای خروج آن نداریم، گفت: ایکائو ابتدا پیش بینی کرد سال 2022 از این بحران خارج خواهیم شد و بعد در پیش بینی جدید تاریخ 2024 را اعلام کرد.

او با بیان اینکه آمریکایی ها همه توان خود را برای زمین گیر کردن صنعت هواپیمایی کشور بکار گرفتند، افزود: در حال حاضر به همت جوانان ایرانی نه تنها صنعت هواپیمایی زمینگیر نشد در مرحله شکوفایی قرار دارد، در دوران تحریم هواپیماهای زیادی وارد کشور شدند و شرکت های هواپیمایی جدید راه اندازی شد و این به معنی این است که صنعت پویاست.

دهقانی زنگنه با تاکید بر اینکه شرکت های دانش بنیان زیادی در تحریم ها پا به عرصه وجود گذاشته اند، گفت: در حال حاضر این شرکت ها قطعات پیچیده ای را تعمیر می کنند و می سازند. 

او با اشاره به اینکه در صنعت حمل و نقل هوایی راه زیادی داریم، اظهار کرد: در حال حاضر برای استفاده از ظرفیت های قانونی موجود به هماهنگی های بیشتر نیاز داریم که در این مسیر باید دولت، مجلس و قوه قضائیه حمایت لازم را داشته باشند

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه