English

رئیس‌سازمان‌هواپیمایی‌کشوری:

ایران آمادگی مقابله با تحریم های صنعت هواپیمایی توسط آمریکا را دارد

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ایران، آمادگی و ظرفیت مقابله با تحریم های اخیر صنعت هواپیمایی توسط دولت و کنگره آمریکا را دارد.

 ایران آمادگی مقابله با تحریم های صنعت هواپیمایی توسط آمریکا را دارد

به گزارش خبرگزاری موج،علی عابد زاده در حاشیه نخستین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی افزود: البته هنوز اطلاع دقیقی از عمق این تحریم ها نداریم و باید منتظر باشیم که ببینیم نتیجه صحبت ها و تصمیم های آمریکا چیست، اما نکته مهم این است که امروز همه دنیا متوجه شده است که چه کسی قصد تخریب روابط سازنده ایران را با دنیا دارد.

وی افزود: دیپلماسی ما به نقطه ای رسیده که دنیا پذیرفته است ایران کشوری است که بدنبال تعامل سازنده با جهان و همکاری است و رفتارهای سازنده ای دارد، اما اگر برخی کشورها بخواهند در این روند ایجاد مشکل کنند ملت ما پاسخ مناسبی به آن ها خواهند داد.

عابد زاده افزود: ما همواره در سخت ترین تحریم ها بوده ایم و چه در جنگ و چه بعد آن زیر بار سنگین تحریمها بودیم اما کار را بخوبی اداره کردیم و همین امروز نیز جابجایی مسافر هوایی ما از همه منطقه بالاتر است و دو برابر معدل رشد جابجایی مسافران جهان را در پروازهای داخلی داریم و سه تا چهار درصد نیز در این شاخص از میانگین منطقه بالاتر هستیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: ایران از ظرفیت بالایی برخوردار است و باید از همه این ظرفیت ها به درستی استفاده شود؛ کارشناسان ما پیشتر هم ثابت کردند که می توانند صنعت هواپیمایی کشور را به بهترین نحو ممکن اداره کنند.

وی با اشاره به وجود زیرساخت های طراحی صنعت هوایی در کشور افزود: امروز ما ساختارهای طراحی و ساخت هواپیما و بالگرد را در کشور داریم که بسیار ارزشمند و حاصل سال ها تلاش محققان ماست و موجب شده است شرکت های ایرانی در زمینه تعمیر و نگهداری و همچنین ایجاد فرایندهای نوین به بلوغ بالایی برسند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه