English

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس؛

سازمان ها تفاسیر مختلفی از قانون دارند/بجای ممنوعیت واردات باید مدیریت واردات صورت می گرفت

حمیده زرآبادی گفت: دولت باید یک سیاست یکپارچه داشته باشد و امروز اگر یک تولید کننده با چند سازمان مراجعه کند با تفاسیر مختلفی از قانون مواجه می شود.

سازمان ها تفاسیر مختلفی از قانون دارند/بجای ممنوعیت واردات باید مدیریت واردات صورت می گرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، اجلاس استراتژی های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات که امروز در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

زرآبادی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید واگذاری های بنگاه ها به بخش خصوصی باید به صورت جدی دنبال شود، گفت: همه تولیدکننده ها و صادرکننده مشکلات ناشی از تحریم را خوب درک کرده اند، ما دو مشکل داشته ایم نخست اقتصاد مبتنی بر نفت است که مانع از سرمایه گذاری روی سایر بخش ها بوده است. همچنین با مشکلات مبادلات مالی مواجه شده ایم که آسیب های را برای کشور داشته است.

حمیده زرآبادی با بیان اینکه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی می توانند اقتصاد کشور را نجات دهند، افزود: متاسفانه از فرصت ها به خوبی استفاده نکرده ایم،برای نمونه مناطق آزاد دارای قوانین خاص خود است اما می بینیم که ثبت سفارش کالا در این مناطق همچون سرزمین اصلی انجام می شود، یا می توانستیم شعبه خارجی بانک ها را در این مناطق داشتیم.

او با تاکید بر اینکه ما نباید واردات را ممنوع می کردیم بلکه باید در راستای صادرات مدیریت می شد، تصریح کرد: دولت باید یک سیاست یکپارچه داشته باشد و امروز اگر یک تولید کننده با چند سازمان مراجعه کند با تفاسیر مختلفی از قانون مواجه می شود.

او با تاکید بر اینکه در شرایط تحریم ژنرال های جنگ تحمیلی تولیدکننده ها هستند، گفت: هرچقدر فشارها به کشور افزایش می یابد باید برای تولید تسهیل گری بیشتری انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه