English

علی صبحی:

نقاط حادثه خیز استان اردبیل حذف و اصلاح می شود

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با هدف کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در اردبیل نقاط حادثه خیز استان اردبیل حذف و اصلاح می شود.

نقاط حادثه خیز استان اردبیل حذف و اصلاح می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی صبحی ، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۱۷۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسائی، به ۱۶۹ مورد توقف و اخطار ساخت صادر و ۵۷ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضائی در ۵ ماه گذشته قلع و قمع شده است.

او با قدردانی از حمایت‌های ارزنده‌ی دستگاه قضائی استان افزود: گشت‌های راهداری بطور مرتب در محور‌ها حضور فعال دارند و در مدت یاد شده توانستند ۵۶۵ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه را شناسائی، برخورد و قلع و قمع کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل راه و حریم آن به عنوان سرمایه ارزشمند ملی دانست و تصریح کرد: راهداران پرتلاش برای حفاظت و صیانت از این مهم باهمه توان تلاش کرده وبا متخلفین نیز به شدت برخورد می‌کنند.

صبحی خط کشی ۵۷۳ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان با رنگ گرم و سرد را را یادآور شد و افزود: در ۵ ماه گذشته تعمیر، مرمت و بهسازی پل‌های عنبرلو، سروآغاجی، صلوات، کنگرلو، آب بندی سطح و تطویل آب چکان‌های پل‌های بزرگ در جاده‌های استان با تلاش راهداران انجام شده است.

او ارتقای ایمنی محور‌ها را اولویت اصلی راهداری دانست و گفت: در جهت اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز استان راهداران سخت کوش اقدام به اصلاح رمپ‌های ورود و خروج فرودگاه اردبیل، اصلاح پیچ‌های قبل از سه راهی ثمرین، ایمن سازی سرازیری شرفه در محور گرمی و هم چنین جاده تازه کند در محور پارس آباد کرده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه