English

نقاط حادثه خیز استان اردبیل حذف می شود

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با هدف کاهش تصادفات و افزایش ایمنی محور‌ها شناسایی، حذف و اصلاح نقاط حادثه خیز جاد‌های استان با جدیت درحال انجام است.

 نقاط حادثه خیز استان اردبیل حذف می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی صبحی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اظهار داشت: ۱۰۵ نقطه حادثه خیز استان اصلاح و به ۲۵ مورد رسیده است و از این میزان نیز ۸ مورد اصلاح، ۹ مورد در دست اجرا و ۸ نقطه حادثه خیز جهت اصلاح نیازمند تخصیص اعتبارات لازم است.

او گفت: در ۴ ماه گذشته در جهت اصلاح نقاط حادثه خیز ۴ پروژه ایجاد رمپ‌های ورود و خروج فرودگاه اردبیل، ایمن سازی سرازیری شرفه، اصلاح پیچ‌های قبل از سه راهی ثمرین، تعریض و بهسازی پل عنبرلو و بهسازی جاده تازه کند انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نصب بیش از هزار و ۸۰۰ عدد تابلوی الزامی در راه‌ها را یادآور شد و تصریح کرد:در مدت یاد شده ۶۷۰ مترمربع تابلو‌های اطلاعاتی توسط راهداران در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل نصب شده است.

صبحی گفت:۲۰ کیلومتر روکش آسفالت در نقاط مختلف استان اردبیل توسط راهداران سخت کوش انجام شده و ۲۰ کیلومتر دیگر نیز در دست اجراست.

او ۴۵ هزارو ۶۰۰ مترمربع لکه گیری و رفع چاله‌های محور‌های مواصلاتی استان در ۴ ماه گذشته را خاطرنشان کرد و افزود:برای افزایش ایمنی تردد در ۴۸۵ کیلومتر از جاده‌های استان تجدید خط کشی انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه گشت‌های راهداری بطور مستمر در محور‌ها حضوری فعال دارند و به مردم خدمت می‌کنند تصریح کرد: راهداران پرتلاش توانستند در مدت یادشده شستشوی ۸ هزارو ۳۵۰ عدد تابلو، تسطیح ۷۸۵ کیلومتر راه، اصلاح ۳ هزارو ۷۰۰ مترطول شیب شیروانی راه‌ها و هزارو ۱۳۲ شاخه گاردریل را تعمیر و نصب کنند.

صبحی تنقیه و لایروبی ۹۶ دستگاه پل و ابنیه فنی در محور‌های اصلی، فرعی و روستایی، ۶۴ هزارو ۱۰۰ مترطول درزگیری راه‌های آسفالته، اصلاح و رنگ آمیزی هزارو ۴۶۵ مترطول سرعت کاه آسفالتی، نصب ۸۶۰ حفاظ در پرتگاه‌ها و آبروها، زهکشی و دریواسیون ۲ هزار مترمکعب پل‌های بزرگ را از دیگر اقدامات راهداران پرتلاش دیار سبلان در ۴ ماه گذشته عنوان کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه