English

مرتضی داوودی خبر داد:

روکش آسفالت ۱۷ کیلومتر از محورهای روستایی رزن

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رزن از روکش آسفالت ۱۷ کیلومتر از محورهای روستایی این شهرستان که در حال انجام است، خبر داد.

روکش آسفالت ۱۷ کیلومتر از محورهای روستایی رزن

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  مرتضی داوودی ، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رزن ضمن اشاره به روکش آسفالت ۱۷ کیلومتر از محورهای روستایی رزن ، اظهار کرد: برای این میزان کار اجرایی مبلغ ۲۵ میلیارد ریال از منابع ملی هزینه شده است.

وی همچنین افزود: از مهرماه سال گذشته نیز ۱۰ کیلومتر از محور رزن - دمق و رزن - همدان لکه گیری و روکش آسفالت شد که مبلغ ۱۵ میلیارد ریال اعتبار صرف آن شده است.

داوودی ادامه داد: همچنین حدود ۳ هزار متر مربع لکه گیری در محورهای روستایی این شهرستان با ۴۵۰ تن آسفالت در حال انجام است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رزن جمع‌آوری و رفع تجاوز از حریم راه‌های این شهرستان را از جمله اقدامات در دستور کار این اداره برشمرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون دستور تخریب ۴ مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه راه های این شهرستان صادر شده است.

داوودی یادآور شد: ۳ مورد دیوارکشی، فنس کشی و ساختمان سازی غیرمجاز در محدوده حریم راه های این شهرستان نیز در این مدت به مراجع قضایی معرفی و دستور توقف آن صادر شد.

مرتضی داوودی ضمن اشاره به روکش آسفالت ۱۷ کیلومتر از محورهای روستایی رزن بیان کرد: برای این میزان کار اجرایی مبلغ ۲۵ میلیارد ریال از منابع ملی هزینه شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر