English

مهدی نجف قلیزاده:

برخورد قانونی با متخلفان حریم راه در نیر مبنای کار است

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیر گفت: با تلاش شبانه روزی گشت‌های راهداری از راه و حریم قانونی آن که جز سرمایه‌های ارزشمند ملی است حفاظت و مراقبت کرده و با متخلفان به شدت برخورد می‌کنیم.

برخورد قانونی با متخلفان حریم راه در نیر مبنای کار است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مهدی نجف قلیزاده رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیر گفت: با تلاش شبانه روزی گشت‌های راهداری از راه و حریم قانونی آن که جز سرمایه‌های ارزشمند ملی است حفاظت و مراقبت کرده و با متخلفان به شدت برخورد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در چهار ماه گذشته برای ایمن سازی و کاهش تصادفات در نقاط حادثه خیز شهرستان نیر ۸ کیلومتر شانه سازی با حجم عملیات ۱۱ هزار متر مکعب انجام شده افزود: عملیات ایمن سازی پرتگاه‌ها با دپوی خاک بطول ۱۵ کیلومتر در مسیر نیر- سراب توسط راهداران پرتلاش نیر انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیر تسطیح، تیغ اندازی، علف زنی و ریزش برداری ۳۵۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی این شهرستان در مدت یاد شده را عنوان کرد و گفت: در بخش کوراییم راه ۱۲ روستایی شن ریزی شده است.

نجف قلیزاده شستشوی ۳ هزار و ۵۰۰ تابلو، رنگ آمیزی ۳ هزار و ۵۰۰ پایه تابلو، رنگ آمیزی ۱۵سرعت گیر مجازی، نصب ۱۴۰ متر مربع تابلوی اطلاعاتی، نصب ۱۱۰ عدد تابلوی راهنمایی و رانندگی، لای روبی ۱۷دستگاه پل و ۲۴ هزار متر طول درزگیری را از دیگر اقدامات راهداران سخت کوش شهرستان نیر در چهار ماهه اول سال جاری عنوان کرد.

وی طول حوزه استحفاظی اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیر را ۴۱۶ کیلومتر عنوان کرد و افزود: در جهت ارتقای ایمنی و تسهیل در عبور و مرور بیش از ۴۸۰ تن آسفالت گرم برای لکه گیری محور‌های مواصلاتی نیر استفاده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه