English

نظری در گفتگو با خبرگزاری موج:

آقای رئیس جمهور کجا زیرساخت ها را برای پرورش آبزیان فراهم کرده اید؟/روحانی با واقعیت های جامعه بیگانه است

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: اظهارات روحانی بر اساس گزارشاتی است که به او میرسد و در حقیقت با واقعیت های جامعه بیگانه است.

آقای  رئیس جمهور کجا زیرساخت ها را برای پرورش آبزیان فراهم کرده اید؟/روحانی با واقعیت های جامعه بیگانه است

علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، در واکنش به صحبت های روحانی مبنی بر اینکه مردم جای گوشت قرمز و مرغ به مصرف آبزیان عادت کنند، اظهار داشت: روحانی عملا به بهانه کرونا از مجموعه کاری خود بیرون نیامده و همه اظهاراتش را بر اساس گزارشاتی که به او می رسد، مطرح می کند و در حقیقت با واقعیت های جامعه بیگانه است.

وی ادامه داد: بیش از  ۱۰ میلیارد دلار ارز ٤٢٠٠ تومانی توسط دولت برای واردات نهاده های دامی اختصاص یافت تا امروز سفره مردم خالی نباشد اما می بینیم که اصلا اینطور نیست و معلوم نیست که این ارزها چه شده است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم قدرت خرید گوشت قرمز را ندارند اما به این دلخوش بودند که می توانند از مرغ استفاده کنند اما قیمت مرغ هم پرواز کرد و به قیمت نهاده های آزاد رسید که مردم را با مشکل مواجهه کرده است.

بیشتر بخوانید: 

مقصر اصلی در ابقا تحریم ها روحانی است/ کسی که به راحتی میگو در دسترس دارد طبیعی است که نداند قیمت آن چند تومان است!

* آقای رئیس جمهور! کجا زیرساخت ها را برای پرورش آبزیان فراهم کرده اید؟

وی افزود: آقای روحانی  پیشنهاد می دهند که مردم به سمت استفاده از آبزیان بروند این سوال مطرح است که آقای  رئیس جمهور کجا زیرساخت ها را حتی برای پرورش آبزیان فراهم کرده اید؟

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به روزهای پایانی دولت، خاطرنشان کرد: متاسفانه آقای روحانی از روی بی دقتی یکسری اظهارات را بیان می کند که جای تامل دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه