English

زاهدی طی تذکر شفاهی:

آقای رییس جمهور بی تدبیری شما باعث افزایش شیوع کرونا شد

نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: آقای روحانی بی تدبیری، سوء مدیریت، بی توجهی و بی برنامگی شما در مقابله با ویروس کرونا به ویژه در ایام نوروز منجر به افزایش میزان مبتلایان به این بیماری شد.

آقای رییس جمهور بی تدبیری شما باعث افزایش شیوع کرونا شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، محمدمهدی زاهدی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: از همه کسانی که در انعقاد توافق بین ایران و چین زحمت کشیدند، تقدیر و تشکر می کنیم و امیدواریم که برنامه های اجرایی آن به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

وی با اشاره به حضور تیم مذاکره کننده ایرانی در وین،افزود: تیم مذاکره کننده ما در مذاکره با گروه ۱+۴ درباره برجام دقت کنند تا کوچکترین عقب نشینی از مواضع نظام نداشته باشند و از موضع قدرت، مطالبات کشور را خواستار شوند.

نماینده مردم کرمان در مجلس در تذکری خطاب به رئیس جمهور، گفت: آقای روحانی بی تدبیری، سوء مدیریت، بی توجهی و بی برنامگی شما در مقابله با ویروس کرونا به ویژه در ایام نوروز منجر به افزایش میزان مبتلایان به این بیماری شد.

زاهدی افزود: متأسفانه در تعطیلات نوروزی قرنطینه صورت نگرفت و نتیجه آن آمار وحشتناک مبتلایان به کرونا و ورود به موج چهارم این بیماری شد. چه کسی باید پاسخگوی این وضع باشد؟

وی تصریح کرد: ما رئیس جمهور را مسئول این مسئله می دانیم و حتما باید به مجلس فراخوانده شود و در این باره توضیح دهد و همچنین لازم است وزیر بهداشت و درمان هم هفته آینده در مجلس حاضر شود و درباره کرونا توضیحاتی را به نمایندگان ارائه کند.

نماینده مردم کرمان در مجلس ضمن انتقاد از گرانی شدید مرغ، گفت: آقای رئیس جمهور یادتان است که در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری علیه دولت قبل چه مباحثی را مطرح می کردید؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی