English

عزیزی در گفتگو با موج:

کرونا برای دولت بیشتر از جنبه اقتصادی و آماری مهم هست!/ دولت سیاست همه گیری تدریجی را اتخاذ کرده است

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی گفت: دولت سیاست همه گیری تدریجی را اتخاذ کرده است تا با کمترین هزینه کرد اقتصادی را به صورت کنترل شده مدیریت کند.

کرونا برای دولت بیشتر از جنبه اقتصادی و آماری مهم هست!/ دولت سیاست همه گیری تدریجی را اتخاذ کرده است

وهاب عزیزی فعال سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، در واکنش به اعلام آمار مبتلایان کرونا از سوی رییس جمهور، اظهار کرد: آقای رئیس جمهور عدد ۲۵ میلیون نفر مبتلایان کرونا را با چنان شعفی بیان می کرد که انگار تعداد آرای انتخابات ریاست جمهوری و یا رشد مثبت شاخص اقتصادی کشور را اعلام می کند. 

وی ادامه داد:  از محتوا و نحوه بیانات رئیس جمهور و صحبت های قبلی ایشان اینطور استباط می شود که بحران بیماری کرونا برای دولت بیشتر از جنبه اقتصادی و آماری مهم هست تا انسانی و احساسی؛ یکی باید به دولت مردان ما متذکر شود؛ اینهایی که هر روز می میرند و شما فقط آمارش را منتشر می کنید، انسان هستند و خانواده دارند.

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی افزود: چگونگی مدیریت کرونا در چند ماه اخیر و رها کردن مرحله  سختگیری ها و مقررات اجتماعی مبین این موضوع هست که دولت سیاست همه گیری تدریجی را اتخاذ کرده است تا با کمترین هزینه کرد اقتصادی را به صورت کنترل شده مدیریت کند.

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه حاصل چنین سیاستی این است که اکثریت مردم به تدریج این بیماری را می گیرند؛ تا مصونیت عمومی ایجاد شود لذا در چنین روشی هزینه های اقتصادی کمتر از تلفات انسانی خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه