English

امیر نصیرزاده:

لازم است نخبگان جوان را شناسایی کرده و از لحاظ دانش و مدیریت همتاسازی کنیم

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: با توجه به اهمیت مدیریت دانش در نیروی هوایی ارتش و اهمیت این نیرو در مناسبات نظامی، لازم است همه اساتید و فرماندهان نیروی هوایی ارتش، نخبگان جوان را شناسایی کرده و از لحاظ دانش و مدیریت همتاسازی کنند.

لازم است نخبگان جوان را شناسایی کرده و از لحاظ دانش و مدیریت همتاسازی کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، مراسم فارغ التحصیلی دوره سی و نهم دانشجویان خلبانی با حضور امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر دوم خلبان سعید فتاح فرمانده پایگاه شهید بابایی و جمعی از فرماندهان و مسئولین در پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان برگزار شد.

امیر نصیر زاده در این مراسم ضمن قدردانی از فرماندهان، مسئولین و کارکنان زحمتکش این پایگاه در بخش‌های فنی و پروازی گفت: قطعاً اگر تلاش شبانه روزی همکاران در بخش فنی برای آماده سازی هواپیما و تلاش‌های اساتید پروازی با وجود فرصت محدود در آموزش خلبانان جوان نبود، امر آموزش به نتیجه نمی‌رسید.

وی تأمین رفاه، آسایش و معیشت کارکنان را از اصول مورد تاکید سلسله مراتب فرماندهی در ارتش دانست و اظهار کرد: انتظار فرماندهان و مسئولین از مدیران میانی این است که درک مشترکی بین سلسله مراتب فرماندهی وجود داشته باشد و هرکس در جایگاه خود به فکر نیروی تحت امر خود باشد و مشکلات و دغدغه‌های آنها را بشنود و با بررسی کردن در راستای حل آنها تلاش کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه وجود زیر مجموعه به فرماندهان رده‌های مختلف هویت می‌بخشد، ادامه داد: زیرمجموعه‌ها سرمایه‌های اصلی نیروها هستند و با مراقبت از آنها و با بالا بردن سطح آگاهی افراد در زمینه‌های ایمنی، حفاظتی، اعتقادی می‌توان فرصتی برابر را برای همه آنان فراهم کنیم.

امیر نصیرزاده خاطر نشان کرد: استفاده از امکانات نوین آموزشی، گرفتار نشدن در باورها و مقررات سنتی و نوآوری و ابتکار از جمله مسائلی هستند که کیفیت کار آموزشی را بالا می‌برد و توصیه من به همه شما عزیزان این است که از لحظه‌لحظه آموزش‌های خود بهره عملیاتی ببرید و از سرمایه‌های خود به نحو مفید، مؤثر و به جا استفاده کنید.

فرمانده نیروی هوایی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث آموزش و پرورش نخبگان تصریح کرد: یکی از بحث‌های که معظم‌له به آن توجه ویژه دارند، بحث همتا پروری است. با توجه به اهمیت مدیریت دانش در نیروی هوایی ارتش و اهمیت این نیرو در مناسبات نظامی، لازم است همه اساتید و فرماندهان نیروی هوایی ارتش، نخبگان جوان را شناسایی کرده و از لحاظ دانش و مدیریت همتاسازی کنند و این موضوع امروز از نیازهای اساسی ما در نیروی هوایی ارتش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه