English

امیر سرتیپ نصیرزاده:

امروزه نقش و اهمیت رسانه‌های تصویری بر کسی پوشیده نیست

فرمانده نیروی هوایی گفت: امروزه نقش و اهمیت رسانه‌های تصویری بر کسی پوشیده نیست و تبدیل، به روز رسانی کتب آموزشی به فیلم‌های آموزشی اقدامی ارزنده است.

امروزه نقش و اهمیت رسانه‌های تصویری بر کسی پوشیده نیست

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش از روند پیشرفت پروژه در حال انجام محتوا سازی آموزشی فرماندهی آموزش‌های هوایی شهید خضرایی بازدید کرد.

فرمانده نیروی هوایی ضمن ابراز خرسندی از روند پیشرفت فعالیت‌های صورت گرفته اظهار کرد: امروزه نقش و اهمیت رسانه‌های تصویری بر کسی پوشیده نیست و تبدیل، به روز رسانی کتب آموزشی به فیلم‌های آموزشی اقدامی ارزنده است که می‌تواند هم برای کارکنان جوان تحت آموزش و هم برای کارکنان فارغ التحصیل که در مجموعه‌های مختلف نیرو در حال انجام وظیفه هستند مورد استفاده قرار گیرد.

او با بیان اینکه فرماندهی آموزش‌های هوایی شهید خضرایی خاستگاه تولد و پرورش کارکنان متخصص نیروی هوایی است عنوان کرد: نقش و اهمیت این فرماندهی در تربیت نیروی انسانی و آینده سازان نیروی هوایی غیر قابل انکار است.

امیر نصیرزاده در پایان خاطر نشان کرد: اساتید و مسئولین این مجموعه آموزشی نظامی در به روز رسانی مطالب آموزشی با استفاده از تکنیک‌ها و تکنولوژی‌های جدید آموزشی همواره پیش قدم هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی