English

امیر سرتیپ نصیرزاده:

پایگاه شهید نوژه نقشی اساسی، مهم، حیاتی و استراتژیک برای کشور دارد

شهدای گرانقدری همچون شهیدان خلعتبری، خضرایی و بسیاری از افتخارآفرینان نیروی هوایی ارتش در این پایگاه پرورش یافته‌اند و امروزه هم این پایگاه نقشی اساسی، مهم، حیاتی و استراتژیک برای کشور دارد.

پایگاه شهید نوژه نقشی اساسی، مهم، حیاتی و استراتژیک برای کشور دارد

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم دانش آموختگی سه دوره خلبانی هواپیمای اف ۴ با اشاره به پیشینه پایگاه شهید نوژه همدان، اظهار کرد: پایگاه شهید نوژه پایگاهی مهم، استراتژیک و دارای تاریخی غنی در پیروزی انقلاب اسلامی، قائله کردستان و عمیات‌های شاخص دفاع مقدس مانند کمان ۹۹ و حمله به اچ ۳ نقشی مهم و حیاتی داشته است.

وی افزود: شهدای گرانقدری همچون شهیدان خلعتبری، خضرایی و بسیاری از افتخارآفرینان نیروی هوایی ارتش در این پایگاه پرورش یافته‌اند و امروزه هم این پایگاه نقشی اساسی، مهم، حیاتی و استراتژیک برای کشور دارد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن تقدیر از زحمات فرماندهان، کارکنان و اساتید پروازی با بیان اینکه در نیروهای مسلح و به خصوص در نیروی هوایی آموزش صرف کافی نیست و باید با تربیت اسلامی همراه باشد، گفت: تمامی گردان‌های پروازی نیروی هوایی ارتش، مرکزی برای آموزش خلبانان شجاع، جسور، انقلابی و ولایت مدار در کنار آموزش‌های علمی و تخصصی خلبانی است، تا علاوه بر تخصص و دانش خلبانی به مکارم اخلاقی هم تجهیز شوند.

امیر نصیرزاده بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرمایشات اخیر خود به این نکته اشاره فرمودند، یکی از کارهای خوب در نیروی هوایی این است که از جوانی یک فرد را شناسایی و تربیت می‌کند تا بتواند در آینده تا رده‌های بالای فرماندهی پیشرفت کند، خاطرنشان کرد: تربیت در کنار آموزش‌های کلاسیک باعث ارتقاء کیفیت نیروی انسانی می‌شود و پوشش مناسب خلاها و کمبودها نیز قدرت بازدارندگی را ارتقا می‌دهد و همین امر جرات حمله و تجاوز دشمن را می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به نقش پایگاه‌های نیروی هوایی در مقابله با بیماری کرونا تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی که کشور دچار این بیماری فراگیر شده است، کارشناسان و متخصصین طب رزمی در حال مطالعه و بررسی شرایط هستند تا علاوه بر حفظ آمادگی رزمی، بتوانیم کمک‌های بیشتری را از طریق پایگاه‌های نیروی هوایی به تمامی نقاط کشور ارسال کرده و بیش از پیش در کنار مردم باشیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان این مراسم ضمن اعطای لوح دانش آموختگی به دانشجویان خلبانی از روند پیشرفت اماکن بازسازی شده کوی سازمانی، سالن‌های خدماتی، مرکز اورهال هواپیمای اف ۴، اماکن فرهنگی و ورزشی بازدید و بیمارستان بهسازی شده پایگاه هوایی شهید نوژه همدان را افتتاح و دستورات لازم را در راستای رفع مشکلات و کمبودهای موجود صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه