English

رییس پلیس مشهد:

جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب از سطح شهر مشهد

رییس پلیس مشهد بیان کرد: در این طرح یک روزه پس از هماهنگی با مقام قضایی ماموران انتظامی ضمن دستگیری ۱۵ خرده فروش مواد افیونی، ۵۰۸ معتاد متجاهر و کارتن خواب را در سطح شهر مشهد جمع‌آوری و به مراکز بازپروری تحویل دادند.

جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب از سطح شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ احمد نگهبان؛ رییس پلیس مشهد در خبری اعلام کرد: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی و در راستای ارتقای احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، پلیس مبارزه با موادمخدر مشهد با همکاری کلانتری‌ها پاتوق‌های معتادان متجاهر را در سطح شهر مشهد پاکسازی کردند.

سرهنگ نگهبان در ادامه گفت: در این طرح یک روزه پس از هماهنگی با مقام قضایی ماموران انتظامی ضمن دستگیری ۱۵ خرده فروش مواد افیونی، ۵۰۸ معتاد متجاهر و کارتن خواب را در سطح شهر مشهد جمع‌آوری و به مراکز بازپروری تحویل دادند.

رییس پلیس مشهد متذکر شد: در این راستا یک کیلو و ۵۴۰ گرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی، تعداد زیادی آلات و ادوات استعمال و توزین مواد افیونی کشف و ۲ دستگاه خودرو سواری و ۱۱ دستگاه موتورسیکلت که برای توزیع موادمخدر استفاده می‌شد توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ نگهبان خاطرنشان کرد: مبارزه جدی و قاطعانه با توزیع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر از اولویت‌های اصلی پلیس است و از شهروندان درخواست می شود در صورت اطلاع از توزیع و مصرف مواد مخدر در محله خود موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه