English

فرمانده انتظامی مشهد:

کشف و دستگیری عامل توزیع داروهای غیرمجاز در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: در این عملیات ضربتی ضمن دستگیری متهم در بازرسی از مخفیگاهش ۶ هزار و ۸۹۵ عدد انواع قرص های غیرمجاز و ۷۲ بسته مواد مخدر شامل؛ ۳۱ گرم تریاک و ۵ گرم حشیش کشف کردند.

کشف و دستگیری عامل توزیع داروهای غیرمجاز در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ احمد نگهبان؛ فرمانده انتظامی مشهد اعلام کرد: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع داروهای غیرمجاز توسط فردی سودجو در محدوده خیابان ساعی شهرک طرق مشهد، ماموران کلانتری طرق برای پی گیری موضوع وارد عمل شدند.

سرهنگ نگهبان همچنین افزود: ماموران دایره مبارزه با موادمخدر کلانتری طرق با کنترل نامحسوس متهم و اطمینان از فعالیت های مجرمانه اش با هماهنگی مقام قضائی برای بازرسی مخفیگاهش وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی مشهد در ادامه اضافه کرد: در این عملیات ضربتی ضمن دستگیری متهم در بازرسی از مخفیگاهش ۶ هزار و ۸۹۵ عدد انواع قرص های غیرمجاز و ۷۲ بسته مواد مخدر شامل؛ ۳۱ گرم تریاک و ۵ گرم حشیش کشف کردند.

وی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد و با کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع گسترده موادافیونی توسط فردی سابقه دار در محدوده خیابان مهر مادر، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ نگهبان همچنین تصریح کرد: ماموران کلانتری خواجه ربیع پس از چند روز تحقیقات نامحسوس سرانجام متهم را در حال توزیع موادمخدر در بین معتادان متجاهر در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد یادآورشد: ماموران انتظامی در بازرسی از متهم ۶۳۷ گرم موادمخدر از نوع کریستال در قالب ۳۲۰ بسته آماده فروش و مقادیری وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف کردند.

سرهنگ نگهبان گفت: متهم به مراجع قضائی معرفی شد و مبارزه جدی و قاطعانه با توزیع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر از اولویت های کاری پلیس است و شهروندان در صورت اطلاع از توزیع و مصرف مواد در محله خود موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه