English

استاندار خراسان رضوی:

حفظ ایمنی زائران در جاده های خراسان رضوی اولویت در است

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: بر تمهیدات و تدبیرهای برگشت زائران از مشهد تاکید داریم و برگشت زائران بسیار مهم است و با توجه به شرایط پایان تابستان تلاش می‌ کنیم در زمینه حمل‌ و نقل و ترافیک دچار مشکل نشویم.

حفظ ایمنی زائران در جاده های خراسان رضوی اولویت در است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری؛ استاندار خراسان رضوی در سخنانی ابراز داشت: ایمنی جاده ها بسیار اهمیت دارد و مهم‌ ترین ماموریت ما در داخل شهر و استاندار خراسان رضوی و جاده در دهه آخر صفر، حفظ ایمنی زائران است.

نظری این سخنان را در ستاد کاهش تصادفات و راهبری جاده‌ ها عنوان کرد و افزود:  موضوع امنیت عمومی نیز در ارتباط با این موضوع است؛ برای مثال ایستگاه‌ های راهداری، علائم و دوربین‌ ها با خدمت به زائران در ارتباط است و مدیریت زائران پیاده نیز از جهات مختلف مانند روان بودن جاده، ایمنی و وضعیت خدمت‌ رسانی حائز اهمیت است.

نظری بیان کرد: باید حمل‌ و نقل داخل شهری مدیریت و از همه ظرفیت‌ ها با توجه به ملاحظات ترافیکی و امنیتی استفاده شود.

استاندار خراسان رضوی متذکر شد: بر تمهیدات و تدبیرهای برگشت زائران از مشهد تاکید داریم و برگشت زائران بسیار مهم است و با توجه به شرایط پایان تابستان تلاش می‌ کنیم در زمینه حمل‌ و نقل و ترافیک دچار مشکل نشویم.

نظری در خاتمه گفت: پارکینگ‌ های خارج از حریم حرم مطهر طراحی و جانمایی شده‌ اند، همه دستگاه‌ ها نیز باید برنامه‌ های دقیقی در حوزه‌ های خود داشته باشند و در این 10 روز در آماده‌ باش کامل باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه