English

استاندار خراسان رضوی:

ادامه مسیر راه آهن خواف-هرات دست آوردی برای دو کشور

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: همکاری‌های دو طرفه کشورهای همسایه امری مهم و لازم و تاکید رویکرد دولت سیزدهم درخصوص ارتباط سازنده و مفید کشورهای همسایه با یکدیگر است.

ادامه مسیر راه آهن خواف-هرات دست آوردی برای دو کشور

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری؛ استاندار خراسان رضوی در دیدار با بخت‌الرحمان شرافت در استانداری خراسان رضوی، همکاری‌های دو طرفه کشورهای همسایه را امری مهم و لازم بر شمرد و بر رویکرد دولت سیزدهم درخصوص ارتباط سازنده و مفید کشورهای همسایه با یکدیگر تاکید کرد.

اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی در این باره اطلاع داد: استاندار خراسان رضوی به تامین امکانات جهت بهره‌برداری ادامه مسیر راه آهن خواف-هرات، آنتن‌دهی اپراتورهای تلفن همراه ایران در مرز افغانستان و کاهش بروکراسی‌های اداری گمرکی اشاره و عنوان کرد: هر آنچه در استان ما برای پیشرفت پروژه‌های مذکور لازم باشد، انجام خواهد شد.

در ادامه این دیدار، بخت الرحمان شرافت، رئیس راه آهن افغانستان، در خصوص دستاوردهای اقتصادی که پروژه راه آهن خواف-هرات برای دو کشور دارد، گفت: این پروژه ایران را به افغانستان و هند وصل می‌کند که مسیرهای اقتصادی مهمی هستند.

وی افزود: کنسرسیوم توسعه ریلی برای ادامه این خط ریلی برنامه‌ریزی لازم را کرده است و در جلسه‌ای که با وزیر راه و شهرسازی ایران خواهیم داشت، آن را به نتیجه می‌رسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه