English

استاندار خراسان رضوی:

اقتصاد زیارت به واسطه حرم امام رضا(ع) در خراسان رضوی یک مزیت است

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: رویکرد حل مسائل استان مبتنی بر ظرفیت های این استان می باشد و در بخش اقتصادی نیز همین رویکرد در پیش گرفته شده است.

اقتصاد زیارت به واسطه حرم امام رضا(ع) در خراسان رضوی یک مزیت است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری؛ استاندار خراسان رضوی در سخنانی اظهارداشت: تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد ارزش افزوده در حوزه های معدن، ترانزیت، انرژی های پاک و کشاورزی، یک راهبرد برای اقتصاد خراسان رضویچ است.

نظری این سخنان را در حاشیه سفر به تایباد ابرازداشت و ادامه داد: رویکرد حل مسائل استان مبتنی بر ظرفیت های این استان می باشد و در بخش اقتصادی نیز همین رویکرد در پیش گرفته شده است.

لازم بذکر است که در ششمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار خراسان رضوی، کارخانه تولید گاز کربنیک مایع با سرمایه گذاری خارجی در شهرک صنعتی تایباد افتتاح و کارخانه تولید کنسانتره آهن در معدن رهنه، واقع در جنوب غربی این شهرستان، کلنگ زنی شد.

استاندار خراسان رضوی در ادامه افزود: بخش های مختلف اقتصادی استان درگیر مسائل، مشکلات، خلاءها و نقص هایی است که می تواند با مزیت های موجود مرتفع شود و زیارت و اقتصاد زیارت به واسطه حرم امام رضا(ع) یکی از این مزیت هاست که می تواند تحول ویژه ای را برای استان و حتی کشور رقم بزند.

استاندار خراسان رضوی

وی همچنین با اشاره به تبادلات اقتصادی با کشور افغانستان متذکر شد: مناطق مرزی از لحاظ مراودات دارای اهمیت است و شهرستان تایباد و مرز دوغارون در همجواری با کشور افغانستان از این قائله مستثنی نیست.

نظری تاکید کرد: امید است با تشکیل منطقه آزاد تجاری دوغارون در تایباد، سرمایه گذار جذب این شهرستان و خراسان رضوی شود و ارتباطات مرزی مانند صادرات، ترانزیت و نیز تولید افزایش یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه