English

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد؛

مدیریت خوب تنش آبی تابستان در مشهد

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در تابستان امسال به لحاظ منابع آبی به‌شدت تحت فشار بودیم که با تلاش شبانه‌روزی مسئولان و انجام طرح‌های زودبازده، مانع ایجاد شرایط خاص برای تامین آب شهروندان شدیم.

مدیریت خوب تنش آبی تابستان در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در سخنانی اظهار کرد: تنش آبی مشهد در تابستان امسال با همت مسئولان به خوبی سپری شد و مردم دچار مشکل خاصی نشدند.

نظری تصریح کرد: در تابستان امسال به لحاظ منابع آبی به‌شدت تحت فشار بودیم که با تلاش شبانه‌روزی مسئولان و انجام طرح‌های زودبازده، مانع ایجاد شرایط خاص برای تامین آب شهروندان شدیم.

استاندار خراسان رضوی متذکر شد:  در این هفته از طرح‌های عمرانی در خراسان رضوی نیز بهره‌برداری شده است. امسال طی هفته دولت، ۲ هزار و ۹۰۰ طرح خرد و کلان در استان بهره‌برداری یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده است.

وی تاکید کرد: در این استان طی ۲ سال گذشته به ۱۶۸ روستا گازرسانی شده است. برنامه دولت  گازرسانی به کل روستا‌های بالای ۲۰ خانوار است. زیرساخت‌های جاده‌ای و آب آشامیدنی در خراسان رضوی نیز آماده‌سازی و بهسازی شده است.

نظری  همچنین گفت: در دولت سیزدهم ۳۵۰ کارخانه به چرخه تولید بازگشته است و ۳ هزار کلاس درس آماده شده  یا در دستور ساخت قرار گرفته است. دولت طرح‌های زودبازده و همچنین میان‌مدت را در دستور کار ویژه قرار داده تا هرچه زودتر مشکلات مردم برطرف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه