English

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد؛

الزام نظارت محسوس و نامحسوس بر قیمت کالاها در دهه آخر صفر

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: تامین کالاهای ضروری زائران مهم است و ذخیره‌سازی و توزیع کالاها در این ایام از اهمیت فراوانی برخوردار است و حتما باید در حوزه اقلامی مانند گوشت و مرغ ذخیره کافی داشته باشیم.

الزام نظارت محسوس و نامحسوس بر قیمت کالاها در دهه آخر صفر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در سخنانی اعلام کرد: نظارت محسوس و نامحسوس در اطراف حرم مطهر رضوی باید به‌ صورت شبانه‌روزی تا پایان ماه صفر ادامه داشته باشد.

نظری این سخنان را در جلسه ستاد خدمات سفر که با حضور روسای کمیته‌های این ستاد برگزار شد، ابراز کرد و ادامه داد: هدف از این نظارت‌ها این است که اجحافی در حق زائران صورت نگیرد و فروشندگان، کالاهای اساسی را با نرخ‌های رسمی و مصوب به مشتریان ارائه کنند.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: تامین کالاهای ضروری زائران مهم است و ذخیره‌سازی و توزیع کالاها در این ایام از اهمیت فراوانی برخوردار است و حتما باید در حوزه اقلامی مانند گوشت و مرغ ذخیره کافی داشته باشیم.

وی متذکر شد: همچنین باید با توجه به نیاز بازار کالاهای مورد نیاز در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرد و موضوعات بهداشتی، به‌ویژه در حوزه تامین یخ و آب باید موردتوجه دستگاه‌ها باشد.

نظری اضافه کرد: کمیته‌های چهارده‌گانه این ستاد باید آماده هرگونه تصمیمات فوری، مدیریت و تدبیر باشند. همچنین نیاز داریم تا تبلیغات شهری، محیطی، مجازی و... به‌گونه‌ای باشد که زائران با آگاهی و اطلاع بتوانند از خدمات ارائه‌شده استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه