English

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد:

میزبانی مطلوب‌ از زائران در ایام پایانی ماه صفر با بسیج همه ظرفیتها

معاون استانداری خراسان رضوی بیان کرد: دهه پایانی صفر امسال پیش بینی شرایط متفاوتی را در مقایسه با سالهای اخیر داریم و در انتظار حضور گسترده زائران در مشهد هستیم.

میزبانی مطلوب‌ از زائران در ایام پایانی ماه صفر با بسیج همه ظرفیتها

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: پیش بینی می شود طی دهه پایانی صفر امسال بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار نفر - شب میزبان زائران باشیم که رقم چشمگیری است.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد در ادامه این خبر اضافه کرد: برای میزبانی هرچه مطلوب‌تر از زائران ایام پایانی ماه صفر با بسیج همه ظرفیتها و امکانات آماده خدمت‌رسانی خواهیم شد و که در این راستا اولویت تمامی دستگاهها، آمادگی حداکثری در حوزه اقامت و حمل و نقل به عنوان مبنای اصلی خدمات در این ایام است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: دهه پایانی صفر امسال پیش بینی شرایط متفاوتی را در مقایسه با سالهای اخیر داریم و در انتظار حضور گسترده زائران در مشهد هستیم.

وی در ادامه گفت: نوروز امسال و برخی مشکلات پیش آمده در اقامت مسافران تجربه‌ای مفید بود که نشان داد باید از همه ظرفیتهای اقامتی برای میزبانی مسافران استفاده کرد و نشان داد که باید همه ظرفیتها برای استفاده به موقع بسیج شود.

معاون استانداری خراسان رضوی در ادامه یادآوری کرد: ظرفیت اقامتی رسمی ما در مشهد ۱۲۰ هزار نفر است و این خود با توجه به این که ۵۲ درصد ظرفیت اقامت رسمی کشور است فرصت و ظرفیتی مغتنم است.

وی متذکر شد: اما نظر به قرارگرفتن در دوره اوج ورود زائر در ایام دهه پایانی صفر از تمامی ظرفیتهای اقامتی شامل زائرسرا، خانه مسافر، مدارس، کمپ زائر و سوله‌های ورزشی با ساماندهی و برنامه‌ریزی موثر استفاده خواهد شد.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد: همه ظرفیتهای اقامتی برای ما ارزشمند است و با رعایت اصل ساماندهی و ایمن‌سازی برای میزبانی از زائران مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین دلیل در قالب برنامه‌ریزی‌های مدونی که در دست انجام است تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز در حال تامین و ساماندهی برای این ایام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه