English

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

خدمت رسانی به زائران نعمتی است که شفاعت در آخرت را به دنبال دارد

نماینده ولی فقیه در استان ایلام در نشست ویژه ستاد اربعین استان گفت: خدمت رسانی به زائران نعمتی است که باید از لحظه به لحظه آن استفاده برد.

 خدمت رسانی به زائران نعمتی است که شفاعت در آخرت را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در نشست ویژه ستاد اربعین استان که هم اکنون به ریاست وحیدی وزیر کشور و با حضور استاندار ایلام، معاونین امنیتی و انتظامی و عمرانی وزیر کشور، نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی درپایانه مرزی مهران در حال برگزاری است با عنوان این مطلب که نگاه ما به مسیر اربعین نباید نگاهی کوتاه مدت باشد، اظهار داشت: اینجا شاهراه حکومت جهانی حضرت بقیّة الله الأعظم ارواحنا فداه خواهد بود و ارتباطات جهانی این منطقه بسیار بیشتر خواهد شد.

وی در ادامه گفت: خدمت رسانی به زائران نعمتی است که باید از لحظه به لحظه آن استفاده برد چرا که طبق کلام معصوم زائران امام حسین علیه‌السلام دارای مقام شفاعت در آخرت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: اگر چنانچه متناسب با این گرمای هوا مدیریت نکنیم، گرما یک تهدید جدی است که بر فرض کندی اینترنت در طرف عراقی و وقفه‌ای چندساعته در ورود و خروج زوار به معضل بر خواهیم خورد.

وی افزود: پیشنهاد اصلی برای حل این معضل این است که جمعیت داخل مهران کنترل شده باشد و برای انجام این مهم باید اردوگاه‌های شهرستانی افزایش و زیرساخت های شهری تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در استان با عنوان این مطلب که نکته دیگر زیارت بامعرفت است، اضافه کرد: امسال توقع داریم کمک کنیم زائر ایرانی به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در کنگره اربعین و در برخورد با ده‌ها ملیت مختلف با معرفت به زیارت برود و برگردد.

امام جمعه ایلام ادامه داد: توقع داریم حداقل برای اولین بار امسال کاری کنیم در همه جا صدای اذان پخش شود و خدمات‌رسانی آنها در هنگام نماز تعطیل و برگزاری نماز جماعت در دستور کار قرار بگیرد که اگر چنین اتفاقی بیفتد برترین کار در حوزه معرفت افزایی زائر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه