English

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام:

۱۱ هزار مسافر روز گذشته از مرز مهران تردد ‌کردند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: شبانه روز گذشته ۱۱ هزار و ۴۸۸ مسافر از پایانه مسافربری شهید قاسم سلیمانی(پایانه مرزی مهران) تردد کردند.

۱۱ هزار مسافر روز گذشته از مرز مهران تردد ‌کردند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سید زاهدین چشمه خاور اظهار داشت: این‌ مدت ( روز گذشته) ۹ هزار و ۴۳۳ مسافر ایرانی از مرز مهران تردد کرده اند که از این تعداد یک هزار و ۷۴۰ ‌نفر ورود و هفت هزار و ۶۹۳ نفر نیز از کشور خارج شده اند.

وی افزود: این بازه زمانی(۱۵ مردادماه) ۲ هزار و ۵۵ نفر اتباع خارجی از مرز مهران تردد داشته که از این ‌تعداد ۴۲۶ نفر ورود و یک هزار و ۶۲۹ نفر نیز از طریق مرز مهران از کشور خارج شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام جمع کل تردد مسافر و زائران از مرز مهران را در روز گذشته ۱۱ هزار و ۴۸۸ نفر بیان کرد و یادآور شد: از این‌ تعداد ۲ هزار و ۱۶۶ نفر وارد کشور و ۹ هزار و ۳۲۲ نفر نیز از کشور خارج شده اند.

چشمه خاور تاکید کرد: این افراد کسانی بوده اند که علاوه بر روادید، برگه تزریق واکسن داشته اند.

این مسئول اضافه کرد: در ایام اربعین و بازگشت زائران به کشور گیت های بیماریابی در ورودی مرز بین المللی مهران به کشور فعال هستند. 

وی ادامه داد: همچنین در این ایام و بر اساس نظام مراقبت افرادیکه از طریق مرز مهران وارد کشور می شوند، غربالگری و از آن دسته افرادیکه مشکوک به بیماری باشند، نمونه گیری به عمل می آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه