English

فرماندار شهرستان مهران، در نشست با فرمانده مرزبانی و فرماندار بدره عراق:

طرف عراقی تعداد گیت‌ها را برای سهولت تردد در اربعین افزایش دهد

فرماندار شهرستان مهران، در نشست با فرمانده مرزبانی و فرماندار بدره عراق در پایانه مرزی مهران در خصوص اربعین گفت: برای تسریع و سهولت در تردد زائران در ایام اربعین طرف عراقی ۱۰۰ گیت به تعداد گیت ها اضافه کند.

طرف عراقی تعداد گیت‌ها را برای سهولت تردد در اربعین افزایش دهد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،علی عباس شفیعی ادامه داد: اربعین امسال برای خدمت رسانی به زائران مشکل تامین آب پایانه زرباطیه را با تانکر سیار حل خواهیم کرد و ضروری است طرف عراقی ۱۰۰ گیت جدید به گیت‌های خود اضافه کند.  

وی ازمسئولان عراقی خواست زمان مهرنمودن گذرنامه از دو دقیقه به ده ثانیه کاهش یابد و همچنین زمینه استقرار اتوبوس در داخل پایانه برای انتقال زائرین به ترمینال بدره عراق فراهم شود.

 کمک به پایانه مرزی عراق دربحث تامین آب، تسهیل درتردد وسایل خودرویی دستگاههای امداد رسان، استقرار ۱۰ آمبولانس اتوبوسی درپایانه مهران وزرباطیه عراق توسط هلال احمراستان، افزایش پهنای باند اینترنت عراق و... از دیگر مطالباتی بود که توسط شفیعی پیگیری شد.

فرماندار مهران تصریح کرد: طی جلسات بعدی در خصوص مواکب از مدیران دانشگاه علوم پزشکی و جهاد کشاورزی برای شرکت در نشست مشترک دعوت خواهد شد.

شفیعی یادآور شد: تلاش خواهیم کرد در ایام اربعین جمعیت کنترل شده را به عراق بفرستیم.

وی اضافه کرد: اربعین برای ایران و عراق یک کنگره جهانی است و امیدواریم ۲ کشور با هماهنگی و همکاری زمینه تسهیل تردد زائران را فراهم کنیم‌.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه