English

فرماندار مهران:

تلاش می کنیم اربعین امسال با حداقل مشکلات برگزار شود

فرماندار مهران با بیان اینکه تلاش می کنیم اربعین امسال با حداقل مشکلات برگزار شود گفت: تمامی زائرسراها، باشگاه‌ها، مدارس و... جهت اسکان زوار اربعین در نظر گرفته و مواکب نیز جانمایی شده است.

تلاش می کنیم اربعین امسال با حداقل مشکلات برگزار شود

علی‌عباس شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام اظهار داشت: با پیگیری‌ها و اقدامات انجام‌شده ۷۰ کیلومتر از مسیر ایلام_ مهران ۴ بانده شده و حدود ۱۰ کیلومتر باقی‌مانده که عملیات بهسازی آن در حال انجام است و تلاش می‌شود تا اربعین به پایان برسد.

فرماندار شهرستان مهران بر لزوم ایجاد سایبان در مرز مهران با توجه به گرمی هوا اشاره کرد و گفت: در جلسه ستاد مرکزی و استانی اربعین این مهم بیان‌شده و ۸۵ میلیارد تومان برای ایجاد حدود ۲۰ هزار مترمربع سایبان تخصیص داده شده‌است.

وی ادامه داد: از سوی شرکت آبفا ایلام نیز مبلغ ۸۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری به استان برای تامین آب شرب مرز مهران اختصاص داده شده است.

شفیعی همچنین به نصب ۲۵ دستگاه آبسردکن ۲۴خروجی از پایانه برکت تا پارکینگ اربعین اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلات سنوات گذشته در خصوص قطعی‌های برق یک پست ۳۲ مگاواتی موقت تا راه‌اندازی پست دوم مهران ابجاد شده که در مراحل پایانی قرار دارد.

فرماندار مهران با اشاره به اینکه جلساتی با مسئولان عراقی جهت افزایش گیت‌ها در کشور عراق برگزار شده خاطرنشان کرد: تمامی زائرسراها، باشگاه‌ها، مدارس و... جهت اسکان زائرین در نظر گرفته و مواکب نیز جانمایی شده است.

وی اضافه کرد: حدود ۸ استان معین پای کار بوده و در حوزه راه‌سازی، پارکینگ اربعین و پایانه برکت درحال خدمت‌رسانی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه