English

تب‌سنجی حجاج در فرودگاه مشهد

رییس مرکز بهداشت شماره ۵ مشهد بیان کرد: با توجه به اینکه علایم کرونا چهار تا پنج روز پس از ابتلا، آشکار می‌شود، حجاج مراسم مهمانی و دیدار خود را تا یک هفته پس از ورود به تعویق بیندازند.

تب‌سنجی حجاج در فرودگاه مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، فریدرضا صحی‌زاده رییس مرکز بهداشت شماره ۵ مشهد در خبری اعلام کرد: علاوه بر انجام تب سنجی دیجیتالی، حجاج از نظر داشتن علایم کرونا توسط همکاران مستقر در فرودگاه چک و مراقبت‌های سندرمیک از آنان انجام می‌شود.

 صحی‌زاده در ادامه این خبر تصریح کرد: زائران در صورت داشتن درجه حرارت بیش از حد معمول، ابتدا مورد آزمایش رپید کرونا (تست سریع) قرار گرفته و در صورت مثبت بودن تست، با انجام تست پی. سی. آر سنجش می‌شوند.

رییس مرکز بهداشت شماره ۵ مشهد افزود: با توجه به اینکه علایم کرونا چهار تا پنج روز پس از ابتلا، آشکار می‌شود، بهتر است حجاج مراسم مهمانی و دیدار با خویشان و دوستان خود را تا یک هفته پس از ورود به تعویق بیندازند.

 وی همچنین متذکر شد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط حجاج و استقبال کنندگان ضروری است و با توجه به خطر شیوع تب کریمه کنگو، در صورت انجام قربانی نیز باید تمهیدات بهداشتی لازم رعایت شود.

صحی زاده در خاتمه یادآور شد و گفت: نخستین پرواز بازگشت زائران خراسانی از مبدأ مدینه منوره با ٢۶٠ مسافر در ساعت ١٠ و ٤٥ دقیقه امروز  ٢٧ تیرماه در فرودگاه مشهد به زمین نشست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه