English

استاندار خراسان رضوی:

برگزاری هشتمین اجلاس "مجاهدان در غربت" در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: تاکید بر این داریم که مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این اجلاس همکاری داشته باشند.

برگزاری هشتمین اجلاس "مجاهدان در غربت" در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری؛ استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: برگزاری هشتمین اجلاس « مجاهدان در غربت » فرصت بسیار خوبی برای نزدیک شدن جریان مقاومت و زدودن غریبی و غربت از این حماسه آفرین‌ها برای استان فراهم کرده است.

نظری این سخنان را در نشست با مدیران ارشد استان، نمایندگان ولی‌فقیه، تولیت استان قدس رضوی و فرمانده هان نظامی خراسان رضوی ابرازداشت و افزود: تاکید بر این داریم که مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این اجلاس همکاری داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به حضور هیئت‌های پارلمانی از کشورهای مختلف حوزه مقاومت و تشکیل اولین فراکسیون مقاومت با حضور نمایندگان این کشورها در جوار علی بن موسی الرضا (ع)، همگی نسبت به بست و گسترش فرهنگ  مقاومت همت کنیم.

وی همچنین متذکر شد: نظر به تاکید وزارت کشور برای هرچه بهتر برگزار شدن این اجلاس تمام زیرساخت‌های لازم جهت حضور نمایندگان پارلمان ها و کشورها و مهمان های خارجی در حال آماده‌سازی است.

نظری خاطرنشان کرد: هشتمین اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت با حضور چهره‌های شاخص گروه‌های مقاومت و همچنین نمایندگان و روسای پارلمان‌های کشوره‌های حوزه مقاومت، علما، فضلا و جمع کثیری از فرماندهان ارشد حزب‌الله و تاثیرگذران عرصه مقاومت ۲۴ شهریور در دامغان و یکم تا دوم مهرماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه