English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

بازگشت سرما به خراسان رضوی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: متوسط کاهش دما در خراسان رضوی حدود ۵ درجه سلسیوس است که این کاهش دما از روز یکشنبه در استان آغاز می‌شود.

بازگشت سرما به خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی‌پور، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: با ورود سامانه جدید از غرب خراسان رضوی و وقوع بارش‌های پراکنده، دمای هوای خراسان رضوی طی روزهای هفته آینده نسبت به هفته کنونی خنک خواهد بود.

رضایی‌پور در ادامه این اطلاع‌رسانی متذکر شد: متوسط کاهش دما در خراسان رضوی حدود ۵ درجه سلسیوس است که این کاهش دما از روز یکشنبه در استان آغاز می‌شود و در مناطق کوهستانی و شمالی محسوس‌تر خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: وزش باد نیز همچنان پدیده غالب در شرق و جنوب‌شرقی خراسان رضوی است که بروز گرد و خاک در ساعات بعداز ظهر در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود و با شدت گرفتن وزش باد نفوذ این جریانات به مناطق مرکزی استان نیز قابل پیش‌بینی است.

وی همچنین اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته، قوچان با ۱۲ و بردسکن با ۳۹ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای استان بوده‌اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۹ تا ۳۴ درجه را به ثبت رسانده است.

رضایی‌پور در پایان این اطلاع‌رسانی افزود: دمای کنونی هوای مشهد ۲۷ درجه سلسیوس است که امروز در گرم‌ترین ساعات بدون نوسان نسبت به روز گذشته به ۳۴ درجه خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه