English

زهرا عنایتی:

پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: امروز و شنبه گستره و حجم بارش‌ها زیاد است به طوری که در نواحی شمالی و مرکزی استان احتمال ایجاد رواناب و سیلاب دور از انتظار نیست.

پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: با گسترش سامانه ناپایدار جوی از امروز تا روز شنبه شاهد کاهش دما در این استان هستیم.

عنایتی در ادامه این خبر تصریح کرد: همچنین از ظهر امروز تا اویل وقت روز دوشنبه به تناوب شاهد بارش رگبار باران و رعد و برق خواهیم بود و همچنین احتمال بارش تگرگ در نیمه شمالی استان وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین افزود: امروز و شنبه گستره و حجم بارش‌ها زیاد است به طوری که در نواحی شمالی و مرکزی استان احتمال ایجاد رواناب و سیلاب دور از انتظار نیست.

وی در ادامه متذکر شد و گفت: همچنین وزش باد در مناطق جنوبی، شرقی و غربی استان باعث ایجاد گرد و خاک، کاهش دید و کیفیت هوا همراه با ایجاد خسارت خواهد شد.

عنایتی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۲۱ تا ۳۸ درجه سلسیوس در نوسان بوده است همچنین پیش بینی می‌شود دمای هوای مشهد در گرمترین ساعات امروز با یک درجه کاهش به ۳۶ درجه و در خنک‌ترین ساعات نیز به ۲۰درجه سانتیگراد برسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی یادآور شد: در این مدت قوچان با کمینه دمای هوای ۱۴ درجه و سبزوار با بیشینه دمای هوای ۴۱ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی بوده اند.

عنایتی در خاتمه خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت بیشترین سرعت وزش باد نیز از سبزوار با ۵۸ کیلومتر در ساعت و بیشترین میزان بارش نیز از قوچان با یک دهم میلمتر ثبت و گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی