English

آذر رضایی پور:

پیش بینی افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: طی شبانه روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۴ تا ۲۴ درجه سلسیوس در نوسان بود که پیش بینی می شود امروز در گرمترین ساعت به ۲۵ درجه بالای صفر برسد.

پیش بینی افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: هم اکنون در بیشتر نقاط استان آسمان، صاف تا قسمتی ابری است و دمای هوا در چند روز آینده با کندی افزایش می یابد.

رضایی پور در ادامه این خبر اضافه کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی، پیش‌بینی می‌شود تا ۴۸ ساعت آینده پدیده غالب، وزش باد در سطح استان است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: بر همین اساس در بیشتر نقاط استان به ویژه نیمه جنوبی، جنوب شرق و همچنین نقاط غربی استان، وزش باد گاهی شدید همراه با کاهش کیفیت هوا، گرد و خاک، کاهش دید و احتمال بروز خسارت به سازه های موقت است.

وی در ادامه اظهار کرد و گفت: طی شبانه روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۴ تا ۲۴ درجه سلسیوس در نوسان بود که پیش بینی می شود امروز در گرمترین ساعت به ۲۵ درجه بالای صفر برسد.

رضایی پور خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای هوای هشت درجه و مه ولات با بیشینه دمای هوای ۳۳ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند و ساکنان سرخس نیز شاهد وزش باد با سرعت ۷۲ کیلومتر در ساعت بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی