English

آذر رضایی‌پور:

وضعیت جوی پایدار و افزیش دما در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: روز چهارشنبه بر حجم و توسعه بارش ها افزوده می‌شود به طوری که در قسمت‌های شمالی استان، شاهد وقوع بارش رگباری همراه با رعد و برق خواهیم بود.

وضعیت جوی پایدار و افزیش دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی‌پور کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: از امروز از میزان ناپایداری جوی هوا کاسته می شود و بر همین اساس امروز و فردا وضعیت جوی، پایدار است و روند افزیش دما شکل می‌گیرد.

رضایی‌پور در ادامه این خبر تصریح کرد: روز سه‌شنبه و با ورود امواج ناپایدار جوی، شاهد افزایش ابرناکی به خصوص در نیمه شمالی، ارتفاعات هزار مسجد و بینالود و احتمال بارش رگبار پراکنده خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: در روز چهارشنبه نیز بر حجم و توسعه بارش ها افزوده می‌شود به طوری که در قسمت‌های شمالی استان، شاهد وقوع بارش رگباری همراه با رعد و برق خواهیم بود.

وی در ادامه متذکر شد: همچنین در این مدت بر وقوع لحظه‌ای وزش باد به خصوص در مناطق بادخیز افزوده می‌شود به طوری که در روز سه‌شنبه و چهارشنبه وزش باد همراه با گرد و خاک، کاهش دید و کیفیت هوا قابل پیش بینی است.

رضایی‌پور تاکید کرد: قوچان با کمینه دمای هوا ی چهار درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای  ۲۷ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی یادآور شد: پیش بینی می شود امروز دمای هوای شهر مشهد با سه درجه افزایش نسبت به روز گذشته به ۲۵ درجه بالای صفر برسد و این در حالی است که در ۲۴ ساعت گذشته نوسان دمایی این شهر بین ۱۰و ۲۲ بود.

رضایی‌پور در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد و افزود: طی این مدت بیشترین میزان سرعت وزش باد با ۵۸ کیلومتر در ساعت در سرخس، تربت حیدریه و خواف به ثبت رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه