English

زهرا عنایتی:

پیش بینی بارشهای رگباری همراه با رعد و برق در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: این بارندگی ها برای روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه هفته آینده در برخی ساعات شدت بیشتری خواهد یافت.

پیش بینی بارشهای رگباری همراه با رعد و برق در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بارشهای رگباری همراه با رعد و برق در پی نفوذ سامانه بارشی از غرب این استان برای بیشتر مناطق خراسان رضوی از فردا، شنبه پیش‌بینی شده است.

عنایتی در ادامه این اطلاع رسانی تصریح کرد: این بارندگی ها برای روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه هفته آینده در برخی ساعات شدت بیشتری خواهد یافت، به طوریکه  آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل ها در برخی نقاط از استان طی این مدت دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: همچنین در این مدت بارش تگرگ برای نواحی مستعد خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

وی در ادامه متذکر شد: همچنین طی روزهای آینده وزش باد بویژه در نقاط بادخیز استان خراسان رضوی همراه با گرد وخاک و خسارت احتمالی شدت خواهد گرفت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: دمای هوا در مناطق مختلف این استان بویژه دمای روزانه از ظهر یکشنبه هفته آینده کاهش خواهد یافت.

وی یادآور شد: فریمان با ۱۰ درجه سلسیوس و تایباد با ۳۵ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند که در این مدت بیشینه دمای هوا در مشهد ۳۰ درجه و کمینه دمای این شهر ۱۶ درجه گزارش شده است. 

عنایتی در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: بیشترین وزش باد در خراسان رضوی طی این مدت مربوط به تربت‌جام با  سرعت ۷۲ کیلومتر بر ساعت بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه