English

مرتضی اثمری:

افزایش دمای هوا در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: از امروز تا اواخر هفته با تقویت فشار هوا در سطح زمین شاهد افزایش سرعت وزش باد هستیم.

افزایش دمای هوا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری : امروز افزایش قابل ملاحظه دما در استان خراسان رضوی را شاهد هستیم به طوری که در نواحی گرمسیر افزایش دما به حدود ۴۰ درجه بالای صفر می‌رسد.

اثمری ادامه داد: طی شبانه روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۵ تا ۳۰ درجه سلسیوس در نوسان بود که پیش بینی می شود امروز در سردترین ساعات با افزایش ۲ درجه ای به ۱۷ و در گرمترین ساعات نیز با افزایش هفت درجه ای به ۳۷ درجه بالای صفر برسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: از امروز تا اواخر هفته با تقویت فشار هوا در سطح زمین شاهد افزایش سرعت وزش باد هستیم که در برخی ساعات و مناطق، گاهی شدید و همراه با گرد و خاک، کاهش دید و کیفیت هوا همراه با بروز خسارت خواهد بود که تا آخر هفته، این وضعیت در استان ماندگار است.

وی همچنین در ادامه متذکر شد: برای اواخر هفته و در نواحی شمالی استان افزایش ابرناکی و باران در نواحی مرتفع استان پیش‌بینی می‌شود و انتظار کاهش دما از فردا آغاز شود و تا آخر هفته ادامه یابد.

اثمری در خاتمه خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای هوا ی ۱۰ درجه و مه ولات با بیشینه دمای هوای ۳۳ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه