English

آذر رضایی‌پور:

جو پایدار و افزایش دما در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی از فردا ضمن افزایش ابرناکی، وقوع بارشهای رگباری، همراه با رعد و برق در برخی نقاط استان به ویژه در نیمه شمالی وجود خواهد داشت.

جو پایدار و افزایش دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی‌پورکارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: جو استان در روز جاری نسبتاً پایدار است و انتظار تغییر گسترده ای در آن وجود ندارد و البته امروز شاهد افزایش دما نسبت به دیروز نیز خواهیم بود.

رضایی‌پور همچنین اضافه کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی از فردا ضمن افزایش ابرناکی، وقوع بارشهای رگباری، همراه با رعد و برق در برخی نقاط استان به ویژه در نیمه شمالی وجود خواهد داشت و در این مدت بر شدت وزش باد به خصوص در روزهای  چهارشنبه و پنجشنبه افزوده می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: از فردا شاهد روند کاهش دما تا روزهای پایانی هفته خواهیم بود.

وی متذکر شد: قوچان با کمینه دمای هوای پنج درجه سلسیوس و بردسکن با بیشینه دمای هوای ۳۲ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

رضایی‌پور خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود امروز دمای هوای مشهد با چهار درجه افزایش نسبت به دیروز به ۳۱ درجه بالای صفر برسد و این در حالی است که در ۲۴ ساعت گذشته نوسان دمایی این شهر بین ۱۲ تا ۲۷ درجه سلسیوس بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه