English

آیدا فاروقی:

ورود سامانه جدید بارشی به خراسان رضوی

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: عملکرد این سامانه بارشی از عصر امروز جمعه به شکل وزش موقت باد شدید و همچنین رگبار و رعد و برق در مناطق مرکز و شمال غرب با احتمال بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

ورود سامانه جدید بارشی به خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیدا فاروقی کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: سامانه جدید بارشی و جو ناپایدار به شکل رگبار و رعد و برق از عصر امروز جمعه وارد استان می‌شود و طی هفته آینده مناطق مختلف خراسان رضوی را فرا می‌گیرد.

فاروقی در ادامه این خبر افزود: عملکرد این سامانه بارشی از عصر امروز جمعه به شکل وزش موقت باد شدید و همچنین رگبار و رعد و برق در مناطق مرکز و شمال غرب با احتمال بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین تاکید کرد: از یکشنبه بعد از ظهر با افزایش فعالیت بارشی این سامانه و شدت ورزش باد در استان مواجه خواهیم بود که این روند روز دوشنبه نیز ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه متذکر شد: علاوه بر پیش بینی کاهش نسبی دما در روز دوشنبه، شدت بارش‌ها در روز‌های یکشنبه و دوشنبه احتمالا موجب آب گرفتگی معابر در برخی مناطق استان خواهد شد که پیش بینی دقیق‌تر از شدت بارش‌ها نیازمند بررسی نقشه‌های هواشناسی در روز‌های آینده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته باخرز با ثبت دمای ۱۲ درجه بالای صفر خنک‌ترین و مه ولات با ثبت ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین شهر استان و نوسانات دمایی مشهد نیز بین ۱۶ تا ۲۶ درجه سانتیگراد بوده است.

آیدا فاروقی خاطرنشان کرد: شدیدترین وزش باد را مربوط به بردسکن با سرعت ۳۶ کیلومتر در ساعت است و امروز (جمعه) افزایش دما در مشهد ادامه دارد و در گرم‌ترین زمان، دما به ۳۰ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه