English

مرتضی اثمری:

پیش بینی افزایش سرعت وزش باد و ابرناکی در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: در مورد وضعیت جوی در ۱۳ فروردین ماه و روز طبیعت نیز، در روز شنبه، شاهد جوی پایدار برای استان خواهیم بود و پدیده خاص جوی برای این روز وجود ندارد.

پیش بینی افزایش سرعت وزش باد و ابرناکی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: برای امروز افزایش سرعت وزش باد در سطح استان پیش‌بینی می‌شود که در نیمه شمالی همراه با افزایش ابرناکی و در ارتفاعات، بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.

اثمری در ادامه این خبر اضافه کرد: براساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره‌ای از فردا، شنبه تا روزهای میانی هفته جاری، جوی به نسبت آرام و آسمان صاف تا کمی ابری همراه با افزایش دما در استان خراسان رضوی پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین متذکر شد: در مورد وضعیت جوی در ۱۳ فروردین ماه و روز طبیعت نیز، در روز شنبه، شاهد جوی پایدار برای استان خواهیم بود و پدیده خاص جوی برای این روز وجود ندارد.

وی در ادامه این خبر تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۰ تا ۲۶ درجه سلسیوس در نوسان بوده است و پیش بینی می‌شود دمای هوای مشهد امروز در خنک ترین ساعات به ۹ و در گرمترین ساعت به ۲۳ درجه سلسیوس برسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی یادآور شد: در این مدت باخرز با کمینه دمای هوای چهار درجه بالای صفر و سرخس و تایباد با بیشینه دمای هوای ۳۰ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند.

اثمری در خاتمه این خبر و با اشاره میزان سرعت وزش باد خاطرنشان کرد و گفت: بیشترین سرعت وزش باد نیز در این مدت از بردسکن با سرعت ۵۴ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه