English

مرتضی اثمری:

پیش بینی کاهش دما و بارش باران و برف برای خراسان رضوی

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: از فردا شنبه شاهد آغاز بارش باران به شکل رگبار توام با رعد و برق و به تدریج بارش برف و باران همراه با کولاک و کاهش دید افقی خواهیم بود.

پیش بینی کاهش دما و بارش باران و برف برای خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: خراسان رضوی از عصر امروز تا اوایل روز دوشنبه شاهد افزایش شدت وزش باد همراه با بارش باران و برف خواهد بود.

اثمری در ادامه این خبر و تغییرات آب و هوای خراسان رضوی اضافه کرد و گفت: این پدیده در برخی نواحی ممکن است منجر به ایجاد اختلال در حمل و نقل جاده‌ای در روز‌های آینده نیز بشود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته تربت حیدریه با دمای هوای چهار درجه زیر صفر و سرخس با ۲۱ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهر خراسان رضوی بوده‌اند.

وی با اشاره به هوای کلانشهر مشهد اظهار کرد: دمای هوای مشهد نیز روز گذشته بین سه تا ۱۷ درجه سانتیگراد در نوسان بود و بیشترین سرعت وزش باد طی شبانه روز گذشته با ۵۰ کیلومتر در ساعت از سرخس گزارش شده است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: از فردا شنبه شاهد آغاز بارش باران به شکل رگبار توام با رعد و برق و به تدریج بارش برف و باران همراه با کولاک و کاهش دید افقی خواهیم بود.

وی در مورد کاهش دما در استان تاکید کرد: از روز یکشنبه شاهد کاهش قابل ملاحظه دمای هوا خواهیم بود که ممکن است منجر به یخ‌زدگی و لغزندگی جاده ها، اختلال در سیستم حمل و نقل درون شهری همراه با تاخیر در پرواز‌ها و کنسل شدن آن‌ها شود.

اثمری در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: فعالیت این سامانه بارشی تا اواخر روز دوشنبه در استان خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه