English

پیش بینی ورود سامانه جدید سرد و بارشی به خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: این بارش‌ها غالبا به صورت پراکنده خواهد بود و طی این مدت بیشترین حجم بارندگی در نیمه شمالی استان خراسان رضوی خواهد بود.

پیش بینی ورود سامانه جدید سرد و بارشی به خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا مبشری نسب کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: هر چند طی امروز و فردا در خراسان رضوی جو، پایدار است و دما افزایش می‌یابد، اما از اواخر وقت فردا یک سامانه جدید سرد و بارشی وارد استان خواهد شد.

مبشری نسب با اشاره به کاهش دمای هوای خراسان رضوی اضافه کرد: در پی ورود این سامانه روز جمعه و شنبه آینده، کاهش محسوس دمای هوا، ابرناکی و بارش‌هایی به صورت برف، پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین یک درجه سانتیگراد زیر صفر تا ۱۰ درجه سلسیوس در نوسان بود اما امروز بیشینه دمای هوای مشهد به ۹ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای آن به حدود ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

وی همچنین افزود: این بارش‌ها غالبا به صورت پراکنده خواهد بود و طی این مدت بیشترین حجم بارندگی در نیمه شمالی استان خراسان رضوی خواهد بود و این سامانه بارشی، صبح یکشنبه هفته آینده از استان خارج می‌شود.

مبشری نسب در خاتمه خاطرنشان کرد: همچنین طی روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده هوا در استان سردتر می‌شود و به طور حتم یخبندان رخ خواهد داد و دمای هوا در اکثر نقاط به کمتر از منفی پنج درجه سانتیگراد خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی