English

آیدا فاروقی:

ادامه سرما در خراسان رضوی

کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان تربت حیدریه با دمای منفی ۱۰ درجه و داورزن با ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان بوده‌ است.

ادامه سرما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیدا فاروقی کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: تداوم سرما در سطح استان ادامه خواهد داشت و امروز حداکثر دمای هوای مشهد چهار درجه و حداقل دما منفی سه درجه سانتی‌گراد است و فردا نیز حداقل دمای هوا به منفی پنج درجه خواهد رسید.

فاروقی در ادامه این خبر اضافه کرد: امروز از سمت مرزهای شرقی استان شاهد خروج یک سامانه بارشی هستیم و به تدریج از میزان ابرناکی در مناطق مرکزی و غربی استان کاسته خواهد شد. برای ساعات پایانی امشب و اوایل صبح فردا در مناطق مستعد تشکیل مه همراه با کاهش میدان دید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین در مورد وضعیت جوی و دمای هوای خراسان رضوی تصریح کرد: از بعد از ظهر در مناطق بادخیز سرعت وزش باد افزایش می‌یابد که این وضعیت تا پایان هفته کم و بیش ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه متذکر شد: امروز کیفیت هوای مشهد در شرایط سالم قرار دارد و حداکثر دمای هوای مشهد چهار درجه و حداقل دمای هوا منفی ۳ درجه است و فردا به منفی پنج درجه خواهد رسید و طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان تربت حیدریه با دمای  منفی ۱۰ درجه و داورزن با ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان بوده‌ است.  

فاروقی در خاتمه خاطرنشان کرد: دمای مشهد نیز در این مدت بین منفی سه و پنج درجه در نوسان بوده و بیشترین سرعت وزش باد نیز از سبزوار با ۴۳ کیلومتر در ساعت گزارش شده است و همچنین بیشترین میزان بارندگی از کلات به میزان ۰.۴ میلیمتر گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه