English

آیدا فاروقی:

پیش بینی بارش‌های پراکنده باران و برف در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: روند کاهش دمای هوا در این استان نیز تا صبح چهارشنبه ادامه دارد اما پیش‌بینی‌می‌شود که از ظهر چهارشنبه دمای هوای استان روند افزایشی پیدا کند.

پیش بینی بارش‌های پراکنده باران و برف در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی امروز (دوشنبه) و فردا در نوار شرقی استان از جمله شهرستان‌های سرخس، صالح‌آباد و کلات نادر، بارش‌های پراکنده باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

فاروقی در ادامه این خبر تصریح کرد: همچنین طی این مدت در دیگر مناطق استان بخصوص مناطق کوهستانی شمال غرب و مرکزی آن بارش باران و برف دور از انتظار نیست و فردا نیز شرایط بارندگی در این مناطق مساعدتر است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین افزود: سامانه بارشی ظهر چهارشنبه از این استان خارج می‌شود و به‌تدریج جو به نسبت پایدار بر استان حاکم خواهد شد.

وی در ادامه متذکر شد: وزش باد طی امروز و فردا همچنان ادامه دارد به طوری که در برخی مناطق استان وزش باد به نسبت شدید است و روزهای پایانی هفته بر سرعت آن افزوده می‌شود و این امر پدیده غالب جوی در مناطق بادخیز نوار شرقی استان خواهد بود.

فاروقی تاکید کرد: روند کاهش دمای هوا در این استان نیز تا صبح چهارشنبه ادامه دارد اما پیش‌بینی‌می‌شود که از ظهر چهارشنبه دمای هوای استان روند افزایشی پیدا کند که این امر تا هفته آینده ادامه ‌خواهد داشت و همچنین از امروز تا روز چهارشنبه در مناطق مستعد تشکیل مه و کاهش میدان دید نیز پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین صفر تا ۱۳ درجه سلسیوس در نوسان بود و بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۱۱ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای آن به صفر می‌رسد.

فاروقی در خاتمه در مورد دمای هوای استان خراسان رضوی اظهار کرد: نیشابور با کمینه دمای هوای چهار درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای هوای ۱۷ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان‌های سبزوار، تربت‌حیدریه و جغتای با سرعت ۳۶ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه