English

مرتضی اثمری:

هوای خراسان رضوی از امروز گرم خواهد شد

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: کمینه دمای هوای مشهد نیز دیشب سه درجه سلسیوس بود که تا چند شب آینده به هشت درجه خواهد رسید.

هوای خراسان رضوی از امروز گرم خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: هوای خراسان رضوی از امروز تا پایان هفته جاری بیش از پنج درجه گرم می‌شود.

اثمری در ادامه این خبر افزود: بیشینه دمای امروز هوای گرم مشهد ، ۱۷ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که تا پایان هفته به ۲۲ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین ادامه داد: کمینه دمای هوای مشهد نیز دیشب سه درجه سلسیوس بود که تا چند شب آینده به هشت درجه خواهد رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: شب گذشته چهار شهرستان خراسان رضوی شامل فریمان، قوچان، چناران و تربت‌حیدریه دمای زیر صفر را تجربه کردند که سردترین آن‌ها فریمان گزارش شده است.

اثمری در خاتمه تاکید کرد: طی چند روز آینده وزش باد در مناطق بادخیز خراسان رضوی به نسبت شدید و همراه با گرد و غبار گزارش شده است و فریمان با کمینه دمای هوای سه درجه زیر صفر و بردسکن با بیشینه دمای هوای ۲۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه