English

زهرا آهنگرزاده:

پیش بینی باد و باران و برف در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: در ساعات شب بارش‌ها در نواحی سردسیر به ویژه در نواحی شمالی استان به شکل برف خواهد بود و در فعالیت این سیستم، از عصر امروز تا عصر فردا سرعت باد افزایش می‌یابد.

پیش بینی باد و باران و برف در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: عصر امروز بارش‌های رگباری شدید در مناطق جنوبی و بخش‌هایی از مرکز خراسان رضوی دور از انتظار نیست.

آهنگرزاده در ادامه این خبر اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین صفر تا ۱۳ درجه سلسیوس در نوسان بوده است. بر اساس نقشه‌های هواشناسی، این استان امروز (سه‌شنبه) و فردا تحت تاثیر سامانه ناپایدار سرد و بارشی قرار دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین افزود: در ساعات شب بارش‌ها در نواحی سردسیر به ویژه در نواحی شمالی استان به شکل برف خواهد بود.

آهنگرزاده ادامه داد: در فعالیت این سیستم، از عصر امروز تا عصر فردا سرعت باد افزایش می‌یابد به گونه‌ای که در برخی مناطق استان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و امروز نیز احتمال وزش باد همراه با گرد و خاک به ویژه در نوار شرقی استان وجود دارد.

وی در ادامه متذکر شد: از فرداشب تا روز پنجشنبه وضعیت جوی این استان پایدار و آرام می‌شود و بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۱۲ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای آن به ۲ درجه سلسیوس می‌رسد.

آهنگرزاده با اشاره به دمای هوای خراسان رضوی خاطرنشان کرد: قوچان با کمینه دمای هوای پنج درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای هوای ۱۷ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه