English

رییس اداره بازرگانی خارجی اداره صمت خراسان رضوی:

بدنبال گسترش روابط اقتصادی با قزاقستان هستیم

رییس اداره بازرگانی خارجی اداره صمت خراسان رضوی بیان کرد: اعزام هیاتهای تجاری به کشورهای همسایه برای گسترش روابط اقتصادی و تجاری از اهمیت ویژه برخوردار است.

بدنبال گسترش روابط اقتصادی با قزاقستان هستیم

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدعلی امیرفخریان؛ رییس اداره بازرگانی خارجی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اظهار داشت: بدنبال گسترش روابط اقتصادی با قزاقستان، رفت و آمد فعالان اقتصادی به این کشور به منظور توسعه تعاملات تجاری آسان شده است و افرادی که قصد سفر به قزاقستان را دارند از دریافت روادید معاف شده‌اند.

امیرفخریان این سخنان را در نشست کمیسیون خدمات فنی، مهندسی و مشاوره ای و عمران اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی خراسان رضوی ابراز داشت و افزود: اعزام هیاتهای تجاری به کشورهای همسایه برای گسترش روابط اقتصادی و تجاری از اهمیت ویژه برخوردار است.

رییس اداره بازرگانی خارجی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی متذکر شد: باید از فرصتهای تجاری و اقتصادی در کشورهای همسایه به درستی استفاده کرد و این عزم و اراده باید در متخصصان حوزه خدمات فنی و مهندسی وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه‌های بین‌المللی تخصصی ترکمنستان ، شرکت‌های ایتالیایی و برخی از کشورهای اروپایی نیز حضور پیدا می‌کنند، همچنین فعالان اقتصادی می‌توانند از فرصت نمایشگاه‌های تخصصی چین برای توسعه مبادلات خود استفاده کنند.

رییس اداره بازرگانی خارجی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت‌ کشور آفریقای جنوبی برای صادرات خدمات فنی و مهندسی ضرورت دارد.

امیرفخریان یادآور شد: یکی از نمایشگاه‌های تخصصی بین‌المللی در آینده نزدیک، نمایشگاه مصالح ساختمانی در آفریقای جنوبی است و اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی آمادگی فراهم سازی حضور فعالان اقتصادی در تمامی نمایشگاه‌های بین المللی و مناقصات را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه