English

رییس اتاق بازرگانی خراسان رضوی:

هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی باعث بهبود شاخص‌های کسب‌وکار خواهد شد

رییس اتاق بازرگانی خراسان رضوی بیان کرد: مشکلات زیادی وجود دارد که می‌تواند در سطح استان حل و فصل شود و برآیند همه این اقدامات در نهایت، در ارتقاء جایگاه استان در رتبه کسب‌وکار مشهود خواهد بود.

هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی باعث  بهبود شاخص‌های کسب‌وکار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدرضا توکلی زاده؛ رییس اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی اظهار داشت: بهبود جایگاه و رتبه استان در حوزه شاخص‌های کسب‌وکار، در گرو ارتباط، همراهی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی با بخش خصوصی است.

توکلی زاده این سخنان را در یکصدوپنجمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی ابراز داشت و ادامه داد: مشکلات زیادی وجود دارد که می‌تواند در سطح استان حل و فصل شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی افزود: اتاق بازرگانی مشهد در یک ماه اخیر، با تشکیل ۲۰ کمیسیون تخصصی- مشورتی، احصاء دقیق مشکلات و چالش‌های فعالان اقتصادی و کارشناسی موضوعات در نهایت راهکاریابی جهت مشورت‌دهی و تعامل با بخش دولتی استان را در دستور کار قرار داده است.

وی متذکر شد: کمیسیون‌ها بازوان تخصصی و مشورتی اتاق بازرگانی هستند و می‌توانند با فعالیت صحیح و طبق برنامه خود، مشکلات و مسائل را به بدنه اصلی اتاق منتقل کنند تا هیات نمایندگان در مراوده با بخش‌های حاکمیتی، با ادله و اطلاعات متقن، مسائل را مطرح نمایند و در نهایت، در مسیر حل چالش‌های فعالان اقتصادی گام برداشته شود.

توکلی زاده تاکید کرد: برآیند همه این اقدامات در نهایت، در ارتقاء جایگاه استان در رتبه کسب‌وکار مشهود خواهد بود و بهبود آن در گرو ارتباط، همراهی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی با بخش خصوصی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه